Vita muddar



Jag kan inte bli nöjd med allt jag gör. Det måste jag bara acceptera. De här muddarna är ett bevis på det. Jag köpte garnet för att testa om det skulle fungera att sticka muddar av och nej, jag blev inte alls övertygad. Kanske var det mönstret som var fel för jag gillar inte när tummen bara sticker ut men jag tror mer på att det var garnet som var för tjockt...

Mina namnlappar är på väg på posten. Att det ska ta sådan tid!!! ;o)

White mitts: I have to accept that I can not like everything that I create. These white mitts are an example of that. I think the yarn was to thick or something.

2 kommentarer:

Gnistra i Norr sa...

De var ju fina!

Väntar också på namnlappar. Beräknad lev 10/6. Tur att jag har några kvar sedan tidigare, men förrådet börjar tryta.

Anna W sa...

Tack!

Det är min första omgång namnlappar och de är postade och kommer när som helst i min brevlåda. :o)