Happy birthday to me...



Istället för att bjuda er alla på tårta så bjuder jag på lite bilder istället. :o) Jag har virkat som en tok på den här tårtbiten. Började igårkväll och fäste sista tråden idag klockan halv fem. Jag kom på idén att virka den väldigt sent och det var bara för att jag inte hann baka mig en riktig tårta. Exakt så här ser också tårtan som jag gör till min födelsedag ut. En fyllning av hallonsås och marsánkräm och uppepå en massa grädde, kiwi och hallon. :o)


Ett blombud dök upp vid tiotiden med underbara rosor från maken. Jag älskar rosor!



På posten kom det ett paket från bästa Linda:



Ett gäng med vackra virknålar från Knitpro. Jag la en (lite) avundsjuk kommentar på ett av hennes blogginlägg för ett tag sedan då jag såg att hon hade dem. Här uppe går de inte att få tag på. Bara via nätet då. Tack så hemskt mycket!!!

Ett visst hemlighetsmakeri skedde vid middagen. Maken sprang ut och in och dottern höll på att spricka av iver. Efter maten fick jag så min present:



En ny telefon! En htc med tangentbord! Oj, vad fin den är. Vågar knappt använda den när den är så där ny och fin. Jag har makens gamla iPhone idag och den börjar bli gammal och risig. Den har spruckit på baksidan och är seeeeg. Men nu är jag redo att börja leka på riktigt med min alldeles egen smartphone. :o)

It is my birthday and I have received some lovely gifts! :o)

4 kommentarer:

Linda sa...

Hihi, varsågod! Vad bra att de kom fram på rätt dag! :o)

Och vilka fina presenter av maken! Fast din tårtbit var ju bara såå cool!
Grattis än en gång!
Kraam!

Stiko Maria sa...

Stoort grattis! Härliga virknålar!

ankie sa...

Å, att jag missade din dag, med en ynka dag...:(

Stooort Grattis i efterskott.
Hoppas det var en underbar dag.

Anna W sa...

Tack för gratulationerna! Dagen var bra. :o)

Jag måste hitta ett projekt att prova virknålarna på snart. :o)