Utmärkelse




Jag har fått en utmärkelse för min blogg, tack så mycket Linda (Tashmira)!

Reglerna är som följer:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Hm... Sju bloggar som jag gillar. Det finns en hel del att välja på. Bloggoman som jag är. Låt mig se... Det får bli ett svenskt tema:

En salig blandning som visar på massor av kreativitet. Fantastiskt. :o)

6 kommentarer:

Agata sa...

Oj, tackar! Mycket snällt av dig!

Anonym sa...

Anna, vad snällt av dig.
Det är min första utmärkelse. Jag är så stolt!

VirkStina sa...

Tack för utmärkelsen, jag skickar en tillbaka till dig :-)

tavelhus sa...

Tack snälla för utmärkelsen jag fick! Kul att du gillar min blogg!
Hej så länge!
Maria

Sama sa...

Kul att du gillar min blogg, tack för utmärkelsen!

Marie sa...

Tack så jättemycket för awarden! Jag blev stolt och glad! :)