Glada miner



Jag har fått ytterligare en utmärkelse. Tack Virkstina!

Jag väljer att satsa på ett kort den här gången och delar därför ut min utmärkelse till Petrao för att jag gillar det hon gör. :o)

Idag blev det en tur till Polisen. Här måste göras pass inför jul. Hela familjen Hedenhös (aka min familj) ska på solsemester över jul och nyår. Hur ska jag klara mig utan bloggen i TVÅ VECKOR? Det kommer att bli en hel del abstinens både vad gäller bloggande och handarbetande men förhoppningsvis en hel del sol och en och annan paraplydrink.

Väl hos Polisen gick det fort, det var ingen kö och jag fick posera så fint. Klick klick. Tror ni inte att jag fick göra om det för jag var FÖR GLAD... Man får tydligen inte visa tänderna. Precis som alla jag känner som nyligt tagit passfoto säger så ser man verkligen ut som en förbrytare. Tur att jag bytte tröja imorse, jag hade planer på att ha en randig en. Hehe.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja se där.. jo där var jag ;) Men kameran och rosa jacka ;)