Beige




Sköldpaddans skal är klart. Nu är det den undre delen kvar och enligt mönstret ska färgen vara grön vilket jag även har garn för. MEN. Jag vill hellre ha en beige undersida. Det innebär att jag så snällt måste gå till affären och köpa ett garnnystan i beige av märket Järbo garn Soft Cotton för det är vad jag använt hittills. Plus att jag måste hitta någon slags fyllning. Hur ska jag hinna med att gå på stan när jag får springa mellan jobb och dagis på den sena eftermiddagen? Det är inte många minuter jag har till övers, inte så konstigt när jag skrivit på dagisschemat att jag hämtar 15 minuter efter jag slutar jobbet. Det var stressigt när jag cyklade från jobbet och nu går jag - och det går ju inte fortare. Vilket är bara mitt eget fel egentligen, jag kan ju inte skylla på någon annan... Tyvärr.

Inga kommentarer: