Börja om från början...




Jag stickade mig en "cowl" här om dagen. En sån halsduk i form av en tub man har om halsen. Ovan syns bildbeviset... Inzoomat till max. Men jag ska riva upp den - som vanligt blev jag inte nöjd och river gladeligen upp för att börja om igen. Den blev alldeles för vid i halsen och inte alls som jag hade tänkt mig. Likaså blir det att riva upp sambons halsduk som jag kommit ganska långt på. Svart, grått, vitt och rött har jag stickat ränderna i. Men så såg jag en halsduk/cowl i Nina Sagulins bok (som jag köpte igår) som var stickad i samma garn men enbart svarta och vita ränder. Riktigt snyggt var det. Jag rådgjorde med sambon som muttrade nåt om att "det var ju det jag ville ha från början"... Hm... Jaja, alla blir vi nöjda till slut. Jag ska nu köpa in nytt garn och avsluta det jag påbörjat (och rivit upp).

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow! Cool bild!