Söndagskul





Vi får se hur kul den här söndagen blir. Den har i alla fall börjat bra med ritstund framför Bolibompa. Här hjälper lilltjejen mig att färglägga clownen jag ritat.


En tur på stan resulterade i följande bok:





Den innehåller små projekt som jag tyckte såg riktigt lockande ut. Eller så blir det bara en kul bok att titta igenom lite då och då. Inte så tokigt det heller. :o) Jag vågar inte jämföra priset på webben. Men någon måste ju stötta dessa stackars bokhandlare med hutlösa priser.

Plus att jag köpte ett par jättefina jeans som det visade sig hade en trasig häll (heter det väl) och jag bytte exemplar - UTAN att prova dem igen. Det måste ha blivit något fel för jeansen jag provade hemma och på affären var INTE samma storlek. Eller så har jag gått ned i storlek en hel del på promenaden hem. Knappast! Jag som ville ha mina nya fina byxor imorgon. Buhuuuuu!

Inga kommentarer: