Två filmtips



Vi har faktiskt hunnit se två hyrfilmer på en vecka (torsdag till torsdag). Det är ovanligt, en av filmerna brukar oftast åka tillbaka till uthyrningsstället osedd när vi väl hyrt.

Sambon hade hyrt Flyga drake och Brudens bäste man. Den sista var särskilt till mig och japp, han är en riktigt bra kille. :o)

Jag har tänkt läsa boken Flyga drake länge men nu hann vi se filmen innan och det tror jag var bra. Ruskigt bra film och den var riktigt bra gjord. Jag har inte haft nån koll på vad den handlade om och de första tio minutrarna hade jag ingen aning om jag skulle lägga mig mer tillrätta och somna eller sätta mig upp och se färdigt ända till slutet - jag valde det sista och ångrar mig inte.


Brudens bäste man
var riktigt rolig och en typisk Anna-film. Vi skrattade en hel del och det var skönt att se en sån lättsam film. Man blev glad. Där i slutet blev den kanske lite för smörig och förutsägbar. Men det är ju så en Anna-film ska vara...

Inga kommentarer: