Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Gissa vad jag köpt...





...ett Nintendo Wii!
Jag bytte ut mitt DS och alla spel (som bara samlat damm på hyllan) till ett stycke Wii i fredags. Så nu är det goodbye till allt handarbete. Jag installerade det igår men somnade innan jag fått igång det. Det är först ikväll som jag spelat lite och det är HUR KUL SOM HELST!

Vi var på Ikea idag och ack vad besvikna vi blev när det var flera saker som vi ville ha som var slut. Buhu. Men pengarna gick åt ändå och lilltjejen ska få sitt rum ommöblerat och fixat. Matta, lampor, leksaker, sängmöblemang... Det blir fint.



Lilltjejens val av vägglampa. Valet förvånade mig en del...

Lite kastruller å stuff till stintan. Vi insåg nackdelen med metall när vi kom hem och hon började spela trummor. Men det var absolut populärt med nya köksleksaker.
Å så en massa andra saker så klart. Hehe.

Inga kommentarer: