Imorgon...

Det kallas tvivel, det där som stör. Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör... (Lars Winnerbäck)

En STOR klump i magen har jag ikväll. Det är inte ofta jag har börjat på ett nytt jobb och imorgon är det dags. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, har ju gått omkring i "semesterkläder" hela sommaren. Jag har lagt fram min nya lärarkalender, skrivit in namn och viktiga datum för i höst. Nu är semestern slut och allvaret tar vid. Det ska i alla fall bli skönt att inte återgå till mitt gamla jobb nu efter semestern. Se, en positiv tanke!

För att tänka på annat än jobb så har jag surfat runt på handarbetsbloggar hela kvällen. Det kliar i fingrarna och jag vill brodera. Jag får se hur trött jag är om kvällarna den här veckan, kanske jag kan ta några stygn (och bilder).

Jag har jätteont i min rygg. Antingen är det för att jag har målat en ynka pall eller så är det boxningen jag har spelat på Wii:et. Jag hoppar på det senare eftersom det betyder att det är bra träning för mig och inte helt bortkastat att köpa, dvs inte bara för nöjes skull. :o)

Inga kommentarer: