Svampar



Jag har virkat några fler svampar i veckan och tillslut tog det vita garnet slut. Testade göra andra färger än originalfärgerna rött och grön och först ut blev svart och grått. Det blir ju inte Super Mario-svampar när jag gör dem så här men fina blir de ändå. :o)



En lördag med regn idag. Skulle tro att det blir en hel del pysslat och jag har fått ett litet sug efter att lägga pussel (och då tänker jag mig andra motiv och mängder bitar än dotterns). Det var länge sen!

Mushrooms: I have made some alternative Super Mario-mushrooms in black and grey. It is not the same as the original red and green but they are pretty. Today it is raining and I feel like doing some puzzle.

2 kommentarer:

Linda sa...

Var har jag varit senaste dagarna? Kul med så många inlägg! :o) När jag såg dessa svampar kom mina tankar in på salta godisar och lakrits! :o)

Anna W sa...

Hahaha, kul att de framkallade de smakerna. Nu blev ju jag också sugen. :o)