Kakaaa!



Nu har jag satt igång med fikavirkandet. Fyra ballerinakakor har det blivit så här långt. Mönstret hittade jag på bloggen Handarbete & Pyssel. Jag är redan på gång med en femte. Allt virkas i en enda del så monteringen är ganska enkel. ;o)

Igår vände jag och vred på mina tankar igen. Önskar att jag även i mina tankar kunde vara mammaledig för igår blev jag riktigt less. Man blir ju väldigt trött av att tänka hela hela tiden. Kanske jag ska göra si eller kanske jag ska göra så. Suck!

4 kommentarer:

minelli sa...

Du är inte dina tankar. Det är bara tankar.... Skönt va? ;-)

Linda sa...

Ååh vad fina! Virkas de i ett stycke så ingen montering! Det låter som något för mig! ;o) Fast nu är det fullt upp med Hjärtekatter här! :o)
Kram!

Anna W sa...

Minelli: Just nu är jag mycket i mina tankar tyvärr. Men jag förstår vad du menar. :o)

Linda: Jag tänkte på dig när jag virkade dem. ;o)

lori vliegen sa...

i'm sorry that i wasn't able to translate your post, but i wanted to tell you that this looks like a wonderful project! thanks so much for visiting my blog! :))