Blommor i sitt hår...





Ok, det gick inte så bra att virka igår. På förmiddagen. På eftermiddagen kom dock virknålen fram igen. Jag fortsatte med mitt lilla projekt men jag gjorde det i ett litet mindre format än jag hade tänkt från början. Det blev därför bara en kort tråd med blommor och blad. När dottern vaknade idag satte hon direkt tråden i håret. "Perfekt att ha i sommar mamma, tack!" :o)



Flower in her hair: I promised myself to take a moment without the crochet hook yesterday. It did not last long. I made this thread of flowers and leaves. My daughter put it in her hair and said: "Thank you mum, perfect for this summer!" :o)

4 kommentarer:

Gnistra i Norr sa...

Ibland måste man bara ta en paus och återgå senare. Vilka söta blommor! Ska bli spännande att se vad ditt nya projekt är.

Kram

Seaweed and Raine sa...

So pretty! Is that what you had begun in your creative space last week?

Anna W sa...

Gnistra... : Tack! De är en del i projektet. Men jag gjorde det lite mindre. :o)

Seaweed and Raine: Thank you! Yes, it was. But I made it samller than what I had plan. :o)

Anna W sa...

Seaweed and Raine: ...than what I had planned. :o)