Randigt

Tror inte jag visat de här muddarna jag har stickat? Som jag sagt
tidigare har jag en grej för randigt men på ett par muddar kanske det
är mer ok än över en rund mage som framhävs extra mycket?

Jag har tänkt länge på att kombinera det rosa med marinblått och
tycker faktiskt om resultatet -trots att jag är antirosa.

Idag funderar jag på att åka och köpa mig ett par joggingskor. Tror
att det vore en bra träningsform för en tvåbarnsmor. Tyvärr ser det
skönare ut på håll än när man faktiskt går ut för att ta de
första stegen.

Jag har en blockering vad gäller promenader med och utan barnvagn.
Tror att det har att göra med att jag fick beskedet om Daniels
bilolycka när jag var på promenad med vagnen. Minns hur jag
krampaktigt höll tag i handtaget när polisen berättade vad som hänt.

Idag känns det där som hämtat ur en film. Tänk att de körde med
polisbil på gångvägen för att leta efter mig. Så liten är inte
vår stad...

Efter sommaren hoppas jag i alla fall kunna jogga mig framåt och att
det ser ut och är lika skönt som när andra gör det. ;o)

Inga kommentarer: