Dag 3: Du betyder mycket...



Journal Prompt Number Three: It's always nice to share with someone why you love them. Today, I want you to draw a picture, doodle, sketch, of a person who you love, or admire. Then, write that person a letter telling them why they mean so much to you!

Jag har några få riktigt nära vänner. Linda fanns där under mitt helvetesår och då menar jag verkligen där trots avståndet mellan oss. Telefonen gick varm. Idag är det mer kontakt via mail, vi väntar båda tillökning och behöver ha någon att bolla våra funderingar med, stora som små. :o)

Jag fuskade bara lite... Bilden på Linda är photoshoppad och utskriven på skrivare. Sen har jag färglagt den med grått och svart och klistrat den på pappret.

I have a few very close friends. Linda was there during my year in hell and then I mean 'really' there though the distance between us. The phone went hot (a Swedish saying?). Today, we have contact through email. We are both expecting and are in big need of someone to chat about big and small things. :o)

I only cheated a little bit. The picture is photoshopped and then printed. I then coloured it with grey and black and glued it on the paper.

1 kommentar:

Snörvlig bästa vän sa...

Nämenååh! Inte få mig att gråta på jobbet! Skyller på hormoner! Xo)Snacka om överraskning att öppna din blogg och se sig själv där! Och så fint skrivet och läckert du gjort med bilden!
Kraaam!