Ännu ett nytt projekt



Jag åkte med lilltjejen till grannstaden igår och gick till en garnaffär där. Jag känner mig nämligen som en stalker (nej det är Hon igen!) i vår affär. Min kära mor följde med och suckade redan innan vi åkte dit - ska du köpa mer garn? Nej då, var mitt svar men så hittade jag ett svart Grandigarn! Otrooooligt coolt och vackert. Jag har inte hittat något sånt i någon av webbutikerna jag har kollat in. Mor höll faktiskt med om att det var vackert och sambon skrattade gott åt min iver när jag kom hem. Jag började virka med det igårkväll utan något mönster och det är klurigt att virka med svart, det är liksom så... svart. Planen är att virka ett fodral till mitt ds. Det är ett av de projekt jag nämnt i min projektbok. Vi får se hur det går. Lilltjejen tycker nämligen också att det är fint och repar upp det som jag virkat när hon kommer åt. Inga problem än så länge, jag är glad och nöjd och det är just så det ska vara.

Inga kommentarer: