Velande

Ena stunden är jag helt säker på vad jag vill för att i nästa stund helt byta riktning. Jag påbörjar en hel del "projekt" på det privata planet som alltför snabbt rinner ut i sanden. Jag vill lita på magkänslan men det är så många viljor just nu. Min självkänsla är definitivt inte på topp.

Jag har en läxa till imorgon, att fundera på vad jag gör. Vid förra samtalet listade jag upp en massa saker jag gör men de hade alla en negativ klang. Jag var övertygad om att jag tills nästa gång skulle hitta en positiv sak jag gör men får nu inse att jag inte är i det läget. Antagligen därför det känns så svårt att skriva jobbansökningar. Vem är jag? Vad är jag bra på? Jag är inte bra på att göra reklam för mig själv just nu trots att jag vet att jag är bra innerst inne. Det låter falskt när jag läser igenom mina försök till beskrivning av mig.

Inga kommentarer: