Liten miss


Vad händer? Så klart glömmer jag att köpa ett gäng limstift/stänger under helgen till morgondagens lektion. Det är tur att man är en liten pysseltok och just har köpt hem en förpackning hem. Puh! Jag hann bli riktigt illamående där en stund men så lättad när jag kom på lösningen.

Mitt pysslande hemmavid ligger mest i dvala just nu känns det som. Jag orkar inte hålla på i den omfattning som jag skulle vilja. Igår sov jag mest framför Bolibompa när vi väl kom hem efter en dag i skidbacken. Idag satt vi i nån timme och stickade/fingervirkade jag och barnen framför en film. Jättemysigt! Jag får se de fina stunderna istället för att tänka på de som jag inte riktigt får till. Somnar jag framför tvn så är det bara att lyssna på kroppen! Virknålarna däremot skriker från sina gömmor: projektpåsar, förvaringslådor och en och annan fönsterbräda. Inte så konstigt att jag inte hittar igen dem när de väl behövs. :o)

Inga kommentarer: