13 under 13

Här är en lista på de 13 handarbetsprojekt jag vill ha gjort under 2013. Tre beställningar, två pågående projekt och resten är saker som jag absolut vill göra just nu (!) - stort som smått.

Randig filt* (sticka)
Hålsjal* (sticka)
Hårband
Hundleksaker (till dotterns mjukishundar)
Hjärtan
Benvärmare (sticka)
Kudde (virka)
Palldyna (virka)
Kakor (virka)
Julpynt
Halsmuddar x 2
Snöflingor (virka)

* Pågående

Jag vet inte hur mycket jag kommer att hinna på ett år. Jag misstänker att flera av projekten kommer att bli utbytta under tiden och att jag i slutet av året kommer att ha samma önskelista inför 2014. :o)

Nu inser jag att jag inte har någon triangelsjal i listan. Hur tänkte jag nu? Jag har ju flera triangelsjalar som jag vill göra. Som sagt, listan kommer säkert att ändras. Men jag ska försöka att hålla mig till den här.

Jag har sett andra som gjort liknande listor och då även lagt in projekten under månaderna på året. Det skippar jag. Jag vill göra allt på en gång. :o)


1 kommentar:

Ostickat sa...

Tycker du dka komma å sticka ikväll så listan Beatas av ;-) el utöka den hihi