Morgonrapport

Igår stickade jag så att jag nu bara har 10 varv kvar på sjalen. Jag slutade där då jag tyckte det var lite synd att sticka klart på den så snart. En riktigt rolig stickning är det.

På jobbet är det lite kaoskänslor blandat med lycka. Jag har ingen koll på någonting men får mina briljanta idéer lite då och då vilket gör det extra roligt. Igår insåg jag återigen behovet av ny och fräsch kurslitteratur. Jag är nyfiken på att videofilma lektioner. Starta kursbloggar. Min "att göra"-lista bara växer. Roligt roligt.

Enda nackdelen är att kroppen säger ifrån. Dåliga möbler gör sitt kan man säga. Axeln och höfterna bråkar och besök hos sjukgymnast är inbokat på fredag.

Sjuk stortjej. Som vägrar vara hemma. Det är ju idrott på skolan och dansträning ikväll. En ännu större anledning att inte gå när halsen känns som tusen nålar och febertermometern ger utslag kan man tycka. ;-)

Näe nu kör vi igång den här dagen!

Inga kommentarer: