Lördagsnöje

Att stå i bilkö är helt ok för mig. Jag blir varken stressad eller arg. Idag funderade jag på varannanbilsgrejen som inte fungerade och hur någon kunde välja att svänga vänster i en rondell när det är omöjligt att ens svänga höger. Speciellt när det finns en rondell bara några hundra meter bort där man kan göra en enklare vänstersväng.

Tanken var att jag skulle köpa mig en ny mobiltelefon. Jag kom däremot hem utan någon ny mobiltelefon. Och lite mer förvirrad. De är ju så stora nuförtiden smartphonesarna. Jättestora för mina händer. Säljaren rekommenderade den STÖRSTA. Jag var tvungen att åka hem och tänka lite. Och stå i kö ännu mer.

Nu har jag beställt en mobil - via nätet. Billigare och inga bilköer. ;o)

Här är underverket: En Sony Xperia Acro S. :o)









Inga kommentarer: