Lite shopping

Självklart ska minstingen ha en egen ryggsäck när hon börjar på dagis. Tyvärr kommer den inte förrän i september så hon får börja utan den men läskigt söt var den. Visst har jag sagt att hon gillar gult. ;o) 

...och självklart får jag mig en ny plånbok också. Den bara skrek KÖÖÖÖÖP MIG!!!! ;o) 
Som vanligt får barnen färgglada saker medan jag själv håller mig till svart och grått... Förstår heller inte vad det är med mig och randigt. Inköpslistan var nära att bli gigantisk på grund av en massa fina randiga tröjor som jag blev störtkär i. Det var väldigt nära att jag beställde en tröja som var rosa- och vitrandig! Jag i rosa? Skulle inte tro det. 

1 kommentar:

Linda sa...

Åh, Ronja har en sådan ryggsäck fast som bi/humla. Och varför inte rosa? Du som är mörk skulle kunna funka i det! :) Imorgon är det äntligen dags på allvar va? Lycka till! :)