Jobbar en lördagkväll

Japp. Det stämmer. Jag sitter här med en snart uppäten chokladkaka och gör färdigt det sista med arbetsprovet. Jag skulle vilja göra det så mycket bättre. Jag skulle vilja ha mer bakgrundsinfo. Jag skulle vilja ha något mer kreativt sätt att arbeta på. Jag skulle vilja vara mer strukturerad. Jag skulle vilja ha några arbetsdagar utan barn i hasorna. Tidigare idag blev det att jag jobbade med en ettåring sittande bredvid mig. Hur fokuserad är man då? Jag hade kunnat gå till ett annat rum men jag ville verkligen försöka använda hjärnan samtidigt som jag är mamma. Det slutade med att jag gjorde om alltihop när hon somnat.

Jag hoppas att de har allt det där i åtanke när de tittar på det jag gjort. Går det så går det  men jag hoppas att det går bra. Det var väldigt kul och jag hade gärna lagt ned mer tid på det. Jag skulle gärna vilja arbeta med det som ett jobb om man säger så. :o)

Imorgon borde jag börja med slutklämmen på engelskan. Det är inte lika roligt.

Inga kommentarer: