De-Stash February

Jag har ju hoppat på Kajas utmaning. Att enbart skapa av det material man har hemma. Det går bra än så länge och det är ju snart slut på februari minsann. Jag har haft tre projekt på gång. Den här kudden var den första som blev klar.






En verklig materialslukare men det är ju så roligt att virka saker som faktiskt kommer till användning OCH blir fint. Jag kan inte bestämma vilken av rutorna jag gillar bäst. Jag är förvånad över att det var så många kombinationer som var fina ihop. Mönstret har jag hittat på bloggen My Rose Valley.

7 kommentarer:

Linda sa...

Åh vad fin den blev! Härlig färgklick!

Anna W sa...

Tack! Ja, och jag blev så sugen att göra fler kuddar. :-)

Anonym sa...

Den är verkligen jättefin. Du måste bli glad varje gång du ser den, jag blev i alla fall glad nu. :-)

Anna W sa...

Pyssel på torp: Tack! Ja, det är en riktig glädjespridare. :o)

Annette - MyRoseValley sa...

Vad kul! :D Den blev ju kalasfin. Just det här mönstret är nog mitt mest besökta inlägg... Jag är fortfarande tokig i min kudde men har förvånande nog inte gjort en enda Daisy Square sedan dess... Kanske jag skulle ge mig på det igen...??? Blir inspirerad... Kram Annette ♥♥♥

Anna W sa...

Tack Annette! Det var ett jättebra mönster. Jag såg först efteråt att det även fanns på svenska. :o)

crocheted at home sa...

Very beautiful!!