Street doodle



Att skapa med dottern tycker jag är härligt. Det blir inte mycket av det nu då jag mest är upptagen med en liten bebis och mitt eget skapande men jag försöker att ta mig några stunder här och där. Visst, vi skapar mest vid sidan om varandra men ändå känns det som att vi gör det tillsammans. Jag vill göra mer men det kommer tid till det framöver.

Jag läste i en blogg om en mamma som ordnade aktiviteter lite då och då som barnet satte igång med direkt han eller hon kom hem från skolan. Allt var framplockat. Det var bara att sätta sig och skapa. Jag funderar på att göra något liknande och se hur det fungerar. Tyvärr har hon oftast bestämt vad hon vill göra när hon kommer hem. Då spelar det ingen roll om jag har tänkt att vi ska göra någonting annat...


I have done some street doodling with my daughter. I really want to do more things with her but it is difficult when I also have a baby to take care of and I also want to do stuff on my own...


Inga kommentarer: