Nu är det dags!


Bild från http://www.scoutiegirl.com/

Nu är det dags att sluta drömma. Nu är det dags. Jag är less på att tvivla över mig själv och min förmåga. Jag har inte riktigt tiden som krävs och jag är duktig på att bromsa mig själv. Men nu. Nu ska jag fokusera. Istället för att tänka alla dessa tankar jag har så ska jag göra något åt det. Det riktigt spritter i kroppen.

Jag har fått många kommentarer från de runt omkring mig att jag bara ska invänta. Att jag ska sluta tänka. Att jag bara "ska vara" ett tag innan allt faller på plats. Det är där problemet legat. Det har inte fungerat. Jag har känt mig riktigt frustrerad. Stressad. Men nu vet jag. Nu har jag tagit ett steg framåt. Och det ska bli sååå spännande!

I ett av de mail jag fick idag fanns det en sån härlig kommentar:

Today, take a minute to breathe in the action you've just taken. We all can be paralyzed by fear, creative block, too many ideas, oversaturation, or jealousy. The important thing to remember is that we're in control of the way we choose to deal with all of those things.

:o)

2 kommentarer:

ankie sa...

Go Girl!

Det låter spännande. Vad ska du göra?

Linda sa...

Härligt att du känner energi och full av tillförsikt! Bra inställning! :oD
Kram!