Blockad och klar!

Min virkade duk är nu helt färdig på alla sätt. Den har sin plats
på rumsbordet på övervåningen. Det var riktigt kul att virka med
orangefärgat garn. :o)

Jag har börjat ta bilderna och skriva inlägg med hjälp av mobilen.
Det tar för lång tid att ta bilder med kameran, ladda över dem till
datorn, redigera och sedan lägga upp allt på bloggen. Tyvärr blir
bilderna lite suddiga ibland och jag kan inte ta några närbilder då
mobilkameran inte är den bästa. Men jag resonerar som så - hellre
ett suddigt inlägg än inget inlägg alls. :o)

3 kommentarer:

Linda sa...

Oj vad fin!! Bra jobbat!

Iwona Eriksson sa...

Så vacker duk! Och färgen verkligen fin!

Anna W sa...

Tack så mycket! Såg förresten att Hemtex nu sålde en stor virkad duk. Den var lite väl stärkt tyckte jag men tänk - jag är faktiskt lite modern med min duk. ;o)