Inspiration

Jag har insett mina begränsningar just nu. Åt alla håll. Mina planer på att komma ett steg närmare den examen som jag vill ha skjuter jag på i brist på ork (och lust). Att plugga nu känns smått omöjligt. Bloggens existens har de senaste dagarna varit väldigt nära att ryka. Jag hinner ju aldrig pyssla något på egen hand. :o( Därför...

...tänkte jag fokusera på andras skapande ett tag. Tills jag är tillbaka på fötter. Så här kommer dagens inspriationsinlägg kan man säga:

Bilden är tagen från Ravelry.com och handsken är här stickad av användaren -anne-. Mönstret är skapat av Stephanie Pearl-McPhee och går att hitta på Ravelry eller bloggen Yarn Harlot.

Den gör mig riktigt glad! :o)


Photo taken by -anne- on Ravelry

I have realised my limitations right now. In all directions. I will wait with my plans to get closer to the exam I want. The blog has been very close to not exist any more. This is because I do not have time to do any posting or crafting at all. :o( I have therefore decided to focus on the work of others for a while. Until I am back on my feet again. Here comes the daily inspirational post.
The picture is from Ravelry and the mitten is done by the user -anne-. The pattern is created by Stephanie Pearl-McPhee and can be found at Ravelry and the blog Yarn Harlot.

It makes me really happy! :o)

Inga kommentarer: