NanoJouMo & AEDM

Japp, så har novembermånad startat. Och jag har hoppat på några riktigt roliga projekt.



NaNoJouMo. Varje dag under november månad kan man på bloggen D'Blogala få ett ord eller tema att rita kring i sin Art Journal. Fritt arbete. Hur kul som helst!



AEDM. Varje dag ska man skapa något. Art Every Day Month. Det behöver inte vara något man ritar. Jag har bestämt mig för att försöka avsluta mina halvfärdiga broderiprojekt som jag har liggandes. För jag har en tendens att bara börja på nya. För det är vad jag tycker är roligast. :o)

Sedan får vi se hur det blir med blogginläggen. Vissa dagar lägger jag säkert in flera och andra kanske inga alls. Det roliga är att jag får ägna mig åt lite skapande verksamhet. Sedan har jag ju även nedräkning under den här månaden... Sen blir det definitivt mindre egen tid!



1 kommentar:

Linda sa...

Kul med sådana inpirationsprojekt!!