Vill-ha-listan växer


Nu börjar listan bli lång. Det är ju så mycket som jag vill ha. Jag har även insett att jag mår bra av mina små inpulsköp. Det senaste var den lilla fotoskrivaren (som nu står och dammar i ett skåp). Nya objektiv till min digitala systemkamera har länge stått på listan och jag vill verkligen verkligen verkligen ha ett makroobjektiv. Tänk vilka fina bilder man skulle kunna ta... En sån rejäl hängmatta från Fatboy, Headdemock kallas den (se bild ovan) skulle vara helt perfekt här hemma. Å så har jag blivit extremt sugen på att köpa ett nytt tv-spel - Super Mario Galay 2. Det har fått så ruskigt bra recensioner. Men jag spelar ju aldrig tv-spel nuförtiden...


Eftersom jag (vad jag vet) inte har något jobb här i höst så kan jag ju inte bara göra som vanligt dvs bara köpa det jag vill ha. Snåltarmen ger sig tillkänna och jag har minsann lovat mig själv att invänta beskedet på det där jobbet jag sökt och det verkar gå seeegt. Om jag skulle få det så har jag lovat mig själv att köpa hängmattan... :o)

3 kommentarer:

minelli sa...

Vilket härligt löfte till sig själv! :-) Något att hålla dessutom! Jag håller fortfarande på med självbedrägeriet att börja komma igång med träningen..... bajs så tråkigt.

minelli sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anna W sa...

Minelli: ...men så skönt när man väl fått in rutinerna. :o)