Tusenskönor



En fin ledig dag har resulterat i ett snabbt litet virkprojekt. Vad sägs om dessa små blommor? Jag blev riktigt nöjd må jag säga. Dottern blev först glad över hur fint det var att ha blommor i håret tills hon insåg att jag använt ett av hennes diadem (det hon ALDRIG använder). Hon gick omkring med en sur mun ett bra tag efteråt och ville att jag skulle ta bort blommorna från HENNES diadem. Så nu har jag lagt undan diademet. Kanske hon tycker bättre om det en annan dag...



Ovan får jag posera som modell istället för dottern. Hon vägrade. Riktiga tonårsfasoner... ;o)

5 kommentarer:

Linda sa...

Ååh, vad fint det var!! Om tösabiten fortsätter vägra, kan du ju ha den själv! Blev glad av bara bilden! :o)

Anna W sa...

Tack! :o)

Skaparstigen sa...

Hon ändrar sig nog, det blev ju jättesött!

Anna W sa...

Skaparstigen: Ja, det tog bara någon timme. När väl sambon kom hem ville hon minsann visa honom det fina diademet med blommor på. :o)

Pia sa...

Hur gulligt som helst!