Vill ha!

Jag har funderat på att köpa mig en ny mobil men varit lite tveksam eftersom jag är lite snål - telefonen funkar ju faktiskt. Jag köpte den för två år sedan, för att jag ville ha en kamera i mobilen. Nu när kamerafunktionen börjar bli kass så har tanken på nyinköp dykt upp lite oftare. Sedan har jag även funderingar på att köpa mig en ny mp3-spelare och har fluktat lite på en ipod. Nu har jag nog kommit på vad jag ska ha!






Sony Ericsson W980i - Allt i ett. Den verkar riktigt fin och bra för mig. Egentligen vill jag ha en röd mobil men den här har ju iaf röda detaljer... Hm, jag måste fundera ett tag till.

Igår var jag på tjejfest med jobbet. Temat var stickning, vilket var kul men jag fick inte mycket gjort. Däremot hjälpte jag en av de andra tjejerna med att börja virka på en sån smurfmössa jag visade bild på tidigare.

Inga kommentarer: