Allmänna funderingar

Jag har börjat dagen med att skicka iväg sambon och dottern på dagis och jobb. Jag är läskigt yr men efter att ha tagit en åksjuketablett känns det faktiskt lite bättre. Igår sov jag hela dagen och hade ändå inga problem att sova under natten. Sambon fick hastigt och lustigt hämta på dagis igår när jag inte kom mig ur sängen.

Jag har redan hunnit spana in ett antal stickbloggar idag. Det är otroligt vad duktiga människor det finns och vilka otroliga kreationer som görs. Jag är ju bara en nybörjare så än så länge finns det inga bildbevis på vad jag pysslar med.

Vad jag fascineras av är de otroligt fina bilder på garner som finns och vilka vackra färger! Jag ryser av välbehag. Men så är jag lite av en färgtok. Jag har köpt dottern (som är två år gammal) tuschpennor och hon har tre olika typer och med varierande färger och antalet växer. Jag måste ju också ha roligt när jag leker med henne. Hehe. Förresten har jag ännu inte hittat en bra färg att rita Nalle Puh med. Han är gulbeige, men inte finns det som tuschpenna...

Inga kommentarer: